Sunweb breidt aanbod uit met winter in Scandinavië en zon in Verenigde Arabische Emiraten

Rotterdam, 18 oktober 2022 - Sunweb, onderdeel van Sunweb Group, breidt haar aanbod wintersport en winterzon uit met nieuwe, bijzondere bestemmingen. Vakantiegangers kunnen nu met de reisorganisatie naar de zon in de Verenigde Arabische Emiraten en de sneeuw in Zweden en Noorwegen.

“Sunweb zoekt altijd interessante, nieuwe bestemmingen om het aanbod voor haar klanten uit te breiden. We zien dat reizigers steeds meer interesse tonen in bijzondere plekken om bijzondere herinneringen te maken”, zegt Martine Langerak van Sunweb. “In Scandinavië vinden liefhebbers van natuur en avontuur precies wat ze zoeken en is er eigenlijk altijd sneeuw. En ter contrast hebben we voor de liefhebbers van luxe en zon nu de Verenigde Arabische Emiraten. Wij halen deze nog bestemmingen met een ‘ver weg’-gevoel dichtbij voor een breed publiek.”

Duurzaamheid, natuur en hoge sneeuwzekerheid in Zweden en Noorwegen
Skigebied Trysil in Noorwegen biedt maar liefst 78 kilometers aan weidse en goede pistes in een bosrijk gebied. Het wordt vroeg donker, maar vele pistes zijn verlicht voor een extra magische ervaring. Alsof dit alles nog niet genoeg is, draagt Trysil ook nog eens het label Duurzame Bestemming. Ook de drie gebieden in Zweden, Åre, Sälen en Vemdalen zijn een aanrader voor een bijzondere vakantie in de sneeuw. Naast vele skipistes, bieden deze bestemmingen ook vele excursies zoals langlaufen, sneeuwscootersafari, sneeuwschoenwandeling of een hondensledetocht onder de sterren. Zowel in Zweden als Noorwegen vind je dankzij de hoge ligging een hoge sneeuwzekerheid, zelfs tot in het voorjaar.

Vanuit Nederland biedt Sunweb wekelijks vluchten aan naar Zweden en Noorwegen. Naast de accommodatie en vlucht is ook 20 kilo ruimbagage inbegrepen en het meenemen van je eigen ski’s of snowboard inbegrepen in prijs.

Luxe hotels, stranden en altijd lekker weer in de Verenigde Arabische Emiraten
Voor wie juist het winterweer wil ontsnappen én wel zin heeft in wat luxe heeft Sunweb nu hele bijzondere nieuwe bestemmingen: Abu Dhabi, Dubai en Ras al Kaihma hebben een gemiddelde temperatuur tussen de 20 en 25 graden in de wintermaanden. Vakantiegangers vinden er zon, zee, strand en veel luxe. Daarnaast is er een enorm aanbod aan bezienswaardigheden, zoals een bezoek aan de woestijn, waterpark of fancy clubs. Gastvrijheid staat bij de hotelmedewerkers hoog in het vaandel, hetzelfde geldt voor het personeel van de vele restaurants en bars die je op deze bestemmingen vindt. En last but not least is het een waar shoppingparadijs: winkels zijn hier over het algemeen tot 22.00 uur in de avond geopend.