Bookinger til vintersportssæsonen er bedre end nogensinde hos Sunweb

Den kommende vintersportssæson er i fuld gang. Der er allerede foretaget et stort antal bookinger hos den digitale rejseekspert Sunweb og det viser tydeligt, at danskerne har lyst til at tage på skiferie. Hvis det er op til danskerne bliver dette en meget god vintersportssæson.

Bookingerne steg meget hurtigere end tidligere år
”Vintersportsentusiaster måtte springe en sæson over sidste år, så i slutningen af 2020 modtog vi allerede mange henvendelser om sæsonen ’21/’22. Derfor lagde vi allerede tilbuddet online i begyndelsen af dette år og mange kunder har allerede bestilt deres vintersportsferie langt frem. Det første højdepunkt i bookingerne kan ses til jule-og forårsferien. Med hensyn til antallet af bookinger er vi stadig på niveau med vores bedste år nogensinde, ”siger Martin Smidstrup, Sales & Service Manager hos Sunweb Group. Bestseller-destinationerne er Wagrain, Saalbach, Flachau, Val Thorens samt Avoriaz og hovedparten af vinterrejserne bookes af familier, fordi Sunweb tilbyder pakker, hvor der er noget for alle aldre.

Eksklusiv rejsepartner til “Tomorrowland Winter 2022”
Tomorrowland Winter er verdens mest imponerende vinter-dancefestival i de franske alper. En ny udgave af Tomorrowland Winter er planlagt fra den 19. til den 26. marts 2022 i det franske skisportssted omkring Alpe D’Huez. Sunweb er eksklusiv rejsepartner til festivalen og leverer den komplette rejse til tusindvis af vintersportsentusiaster og festivalgæster. Martin Smidstrup forklarer: “Tomorrowland Winter er en unik festival, der fanger fantasien. Den internationale atmosfære og cocktailen af festival og skiløb eller snowboarding er det ultimative for mange gæster. Som eksklusiv rejsepartner gør vi alt, hvad vi kan for at give ”people of tomorrow” en oplevelse for livet ”.

Første kunstnere annonceret
16. september annoncerede Tomorrowland Winter de første kunstnere, der indtager scenen til marts. Det er internationalt anerkendte DJ’s som Adriatique, Afrojack, Armin van Buuren, Dimitri Vegas & Like Mike, Kungs, Lost Frequencies, Martin Solveig, Ofenbach, Paul Kalkbrenner, Quintino og Yves V, som alle vil give deres bedste på scenerne i de smukke franske alper over 2000 meters højde.

Også for hardcore vintersportsfans
Gennem Tomorrowland Winter’s eventsite kan der bestilles pakker med overnatning i Alpe d’Huez for den fulde oplevelse. For hardcore vintersportsfans, hvor alt handler om skiløb og snowboarding, kan den unikke festival opleves i løbet af dagen på pisterne i skiområdet. Dette særlige Mountain Pass kan kun bookes via Sunweb med overnatning i de omkringliggende landsbyer.